wtorek, 23 kwietnia 2013

Pieczone ziemniaczki i moja nowiutka kuchnia ;)

Przeprowadzka zakończona sukcesem (tfu tfu tfu). Teraz mogę spokojnie pichcić i cieszyć się życiem na swoim. A na obiad zaserwowałam sobie pieczone ziemniaczki z moją wersją mizerii. Szybkie i zdrowe dani, a przy tym jakie pyyyyszne :)
Pieczone ziemniaczki

  • 3 średnie ziemniaki
  • łyżeczka oleju
  • papryka słodka
  • papryka ostra
  • sól
  • kminek

Ziemniaki obieramy, myjemy, dobrze osuszamy i kroimy w paski. W misce mieszamy olej z przyprawami. Wrzucamy ziemniaki i dobrze mieszamy, tak by wszystkie były obtoczone w przyprawach. Pieczemy w piekarniku ok 20-30 min przy 200 stopniach z termoobiegiem.

A teraz fragment mojego nowego kąciku kulinarnego..
Miłego dnia Kochani ;)

3 komentarze:

  1. Wróciłaś:) Wiem jakie przeprowadzki bywają ciężkie, więc mam nadzieję, że wszystko już za Wami:) A własna kuchnia cieszy podwójnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bym zjadła sałatki lub ogórków ze śmietaną, połączone z takimi ziemniaczkami! :) Narobiłaś ochoty! Dawno mnie tu nie było - widzę zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie masz w kuchni :))
    A takie ziemniaczki to mogę jeść i jeść :)

    OdpowiedzUsuń