piątek, 25 maja 2012

Jajka zapiekane w kokilce z mozzarellą i 'łosiem'

Klasyka! pyszna klasyka! Robię je zawsze wtedy, gdy w domu oprócz jajek nie ma prawie nic.. no i oczywiście zawsze wtedy, gdy mam ochotę na płynne żółtko, a jajko na miękko mi się znudzi.. ;)
Jajko zapiekane w kokilce z mozzarella i 'łosiem'
  • 4-5 plasterków polędwicy łososiowej (zwanym przez moje Panie z mięsnego 'łosiem')
  • pół dużej kulki mozzarelli
  • 2 jajka "M"
  • ostra papryka
  • pieprz
  • sól
  • szczypiorek do posypania
Kokilkę wykładam polędwicą, dodaję pokrojoną w drobną kosteczkę mozzarellę, zalewam dwoma jajkami (ostrożnie, by żółtko się nie rozlało), posypuje przyprawami. Wkładam do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na najniższa półkę i zapiekam do całkowitego ścięcia się białka.

8 komentarzy:

  1. zawsze chciałam takiego czegoś spróbować, bo uwielbiam jajka w każdej postaci ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu pysznie- jak zawsze! Marzę o takim śniadanku. Muszę częściej zaglądać po inspiracje!! :) Ahh! Ciepłego weekendu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten pomysł :) Koniecznie będę musiała go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń