niedziela, 22 kwietnia 2012

Wątróbka z musem truskawkowym

Niezwykłe połączenie smaków.. zimny, słodki mus z truskawek i gorąca, gorzkawa wątróbka.. pycha! Chociaż K. odrzuciło na am widok. Ja zjadłam ze smakiem. Dietetyczne i smakowite danie. A do tego proste bardzo!
Wątróbka z musem truskawkowym
  • 20 dag wątróbki
  • mleko
  • sól
  • 25 dag truskawek
  • sok z 1/2 limonki
Wątróbkę ugotowałam pól na pół w mleku i wodzie, lekko posoliłam, gotowałam do miękkości. Truskawki wraz z sokiem z limonki zmiksowałam. Gorącą wątróbkę wyłożyłam na zimny mus. Zjadłam od razu!

10 komentarzy:

  1. ciekawe połączenie. ja wątróbkę uwielbiam, więc pewnie zjadłabym ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać, że wygląda to dziwnie, ale smakowo powinno być interesujące, słodki a jednocześnie lekko kwaskowaty smak musu powinien się świetnie komponować z wątróbką.

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie to też zbyt rewolucyjne połączenie :)Pozdrawiamy Tapenda.

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie bomba :)uwielbiam takie dziwadła kulinarne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś moja mama kazała mi jeść wątróbkę... od tego czasu szczerzę jej nie znoszę. To znaczy, prawie nie pamiętam jej smaku, ale sama myśl o wątróbce mnie niepokoi. Planuję jednak powrót wątróbki na moje talerze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalone ;) Musi być całkiem dobre, tylko nie przepadam za wątróbką.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, faktycznie wygląda dziwnie, ale może to jest sposób, żeby przekonać się do wątróbki? Bo truskawki uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak na marginesie, to bardzo zdrowe połączenie. Doskonała propozycja dla ludzi z anemią, bo wątróbka zawiera dużo żelaza, a dzięki truskawkom i limonce, które mają witaminę C żelazo jest o wiele łatwiej przyswajalne przez organizm :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wątróbki nienawidzę, a że truskawki kocham nie wiem co tutaj napisać :D haha!

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze, wgniotło mnie w fotel... Ciężko mi to sobie wyobrazić, najwyraźniej będę musiała spróbować, chociaż nie skłamię mówiąc, że nie wygląda to zbyt.. apetycznie :p

    OdpowiedzUsuń