czwartek, 29 marca 2012

Dipy do nachosów wersja 2!

kolejne babskie spotkanie i chęć do chrupania.. :]
Guacamole 
  • małe awokado
  • sok z połowy limonki
  • ząbek czosnku (pokrojony drobniutko)
  • mała cebulka (pokrojona drobniutko)
  • 2 łyżeczki pikantnego sosu
  • sól, pieprz
Awokado wyjmujemy ze skórki i rozgniatamy widelcem, dodajemy pozostałe składniki. Doprawiamy.
Ostry dip pomidorowy
  • mała cebulka (pokrojona drobno)
  • 3 łyżki koncentratu pomidorowego
  • 3 łyżki ostrego ketchupu
  • 3 łyżeczki ostrego sosu chilii
Dip czosnkowo - serowy
  • 5 przeciśniętych przez praskę ząbków czosnku
  • 4 łyżki jogurtu naturalnego
  • łyżka majonezu
  • 2 łyżeczki serka topionego
  • szczypiorek

14 komentarzy:

  1. świetne dipy! :D idealnie na spotkanie i pogaduchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej mi odpowiada ten bialy - czosnkowy ;) ejejej.. tez bym chciala znalezc troche czasu na takie babskie spotkanie -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne przepisy , któryś na pewno wypróbuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jakie super :)) na jutro będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. że nie pomyślałam by dodać ser do czosnkowego dipu albo chilli do koncentratowego, dzięki :D
    ps.warto usunąć weryfikację obrazkową bo wnerwia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! nawet nie wiedziałam, że ją mam :/ ..ale już osunięta ;)

      Usuń
  6. tysiąc razy lepsze niż kupne, a nachos to moja ulubiona przekąska ;)
    pozdrawiam,
    Szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. i podjadanie nie ma końca :) uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie są dużo lepsze niż kupne a i tak najczęściej niestety kupuję, muszę się poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do mnie :) http://boronappetit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne fajne przepisy, na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zapraszam, a nie spamuje :) Inaczej nie mialabys pojęcia o moim blogu :) Skorzystalas z zaproszenia, więc dziękuje :) zapraszam częściej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie próbowałam nachos. A tyle razy mnie w kinie kusiły! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, przyjaciółki, ploteczki, coś do chrupania i pyszne domowe dipy to jest coś,co poprawi humor każdej kobiecie :)

    OdpowiedzUsuń