sobota, 11 lutego 2012

Zdrowe kanapeczki śniadaniowe

Zimny poranek (biorąc pod uwagę, że wstałam o 6 rano!!:O) i moja porcja zdrowia na talerzu..  nie znoszę zimy, nie potrafię wtedy normalnie funkcjonować. Nic mi się nie chce i całymi dniami najchętniej przesiedziała bym przy kaloryferze z czymś ciepłym w łapie i książką albo wlepiając gały w "Gotowe na wszystko". To moje ostatnie aktywności.. wczoraj pokusiłam się o 30 minutowy maratonik z hula - hop! Ot cały mój dorobek.. Lepiej niech ta zima już sobie idzie... chce wiosny
!!
Kanapki z chleba alpejskiego z białym serem, pastą łososiową oraz pomidorem, ogórkiem kiszonym, ogórkiem świeżym, natką pietruszki i sałatą.. do tego zielona herbata z cytryną!

4 komentarze:

  1. wtrąbiłoby się oj wtrąbiło:)
    samo zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo apetyczne kanapeczki, szkoda, że mi nikt takiej nie zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba jutro zafunduję sobie takie kolorowe kanapeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale apetycznie wyglądają. Ojj takie śniadanka to mogłabym mieć codziennie :)

    OdpowiedzUsuń