czwartek, 2 lutego 2012

Owsianka otrębowa z mlekiem sojowym i kiwi ! ;)

Zimne poranki, aż nie chce się wychodzić spod kołdry. Jednak wstaję i marzę tylko o czymś gorącym.. Czeka mnie dziś ponad dwugodzinna podróż do Łowicza.. już czuję ten wróż, odmarzające stopy i ręce... , ale czego człowiek nie zrobi z miłości.. Wracając do śniadania, chciałam zjeść coś gorącego, zdrowego i pożywnego. Zrobiłam owsiankę, ale otrębową i z mlekiem sojowym, które stało się od razu moim faworytem. Przyznaję, że nigdy nie piłam mleka sojowego i zawsze obawiałam się jego okropnego smaku, ale po spróbowaniu najchętniej piłabym tylko je. Pozytywne rozczarowanie numer 1! Największym minusem jest jego cena...
Owsianka otrębowa z mlekiem sojowym i kiwi
  • 200 ml mleka sojowego
  • małe kiwi
  • 3 łyżki otrębów owsianych
  • 2 łyżeczki jogurtu o smaku kiwi
Kiwi kroimy na cząstki, wrzucamy do garnuszka (parę kawałków zostawiamy) razem z mlekiem sojowym i otrębami. Gotujemy na małym ogniu, aż zgęstnieje a otręby zmiękną. Przelewamy do miseczki. Na wierzchu rozlewamy jogurt i resztę kiwi. Pyszności.

3 komentarze:

  1. Też nigdy nie piłam mleka sojowego, bo myślałam, że ma okropny smak, ale skoro mówisz, że tak nie jest to może się skuszę... A owsianka pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój facet uwielbia owsiankę na śniadanie, może mu zaproponuję taką wersję :)

    OdpowiedzUsuń