sobota, 18 lutego 2012

Muszle faszerowane szpinakiem

Sobotni obiad.. aby był wyjątkowy, aby odejść od codziennych ziemniaków z kotletem..
Muszle faszerowane szpinakiem
  • pojedyncza pierś z kury
  • 1/2 opakowania mrożonego szpinaku
  • 100 gram sera typu feta
  • ząbek czosnku
  • masło
  • makaron muszelki
  • sól, pieprz
  • sos beszamelowy
Makaron ugotowałam al' dente. Pierś kurczaka kroimy w drobniutka kostkę podsmażamy na patelni. Szpinak smażymy chwile na maśle z dodatkiem czosnku przeciśniętego przez praskę. Dodajemy kurczaka i fetę. Farsz dobrze mieszamy, by wszystko się ładnie połączyło. Na dno naczynia wylewamy sos beszamelowy. Muszelki faszerujemy farszem, wykładamy na beszamel. Na wierzchu wylewamy jeszcze odrobinę beszamelu. Zapiekamy w piekarniku rozgrzanym do 180 stopni przez 30 minut.

6 komentarzy:

  1. Mniam. Chyba jutro sobie zrobię coś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam dziś makaron ze szpinakiem :) tylko że świderki i bez piersi z kurczaka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepadam za takimi muszlami! Dobrze, że mi przypomniałaś - mam chyba gdzieś zachomikowaną paczkę. Dokupię tylko szpinak i zaszaleję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z makiem też są dobre :D
    Ale makaron,szpinak i kurczak to moje najlepsze najulubieńsze połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pysznie nadziane. niech mi ktoś zrobi taki obiad :)

    OdpowiedzUsuń