poniedziałek, 6 lutego 2012

Babeczki o smaku pizzy

Od dawna miałam ochotę zrobić jakieś wytrawne babeczki. Tak, więc zebrałam się w sobie i zrobiłam oo! Pomimo mrozu, samochodu, który nie odpalił rano jednak świeci słonce a to nastraja mnie chociaż odrobinę pozytywnie.
Inspirowałam się przepisem Przy kuchennym stole ;)
Muffiny o smaku pizzy
 suche:
  • 1 i 1/2 szklanki maki pełnoziarnistej
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • łyżeczka soli
  • łyżeczka przyprawy do pizzy
  • łyżeczka oregano i bazylii
mokre:
  • 1/2 szklanki maślanki
  • 1/2 szklanki oleju
  • 1 jajko
  • 2 łyżki ostrego ketchupu
ponadto:
  • 150 g camemberta
  • 100 g polędwicy łososiowej
  • 1/4 puszki kukurydzy
Łączymy składniki suche w jednej misce. W drugiej mieszamy składniki mokre. Do tych drugich dodajemy pokrojony w kostkę ser, polędwicę oraz kukurydzę. Łączymy składniki z obu miseczek. Przekładamy do wyłożonych papilotkami foremek. Pieczemy w piekarniku nagrzanym do 200 stopni przez około 25 minut.

8 komentarzy:

  1. słońce i coś pysznego rzeczywiście potrafi miło nastroić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, takie babeczki lubię najbardziej! Nie jestem łasuchem więc dla mnie to deser idealny!

    OdpowiedzUsuń
  3. przymierzam się do takich, ale muszę zakupić foremkę na muffiny.

    OdpowiedzUsuń
  4. te o smaku pizzy to zdecydowanie moje ulubione wytrawne babeczki, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam chrapkę na wytrawne muffinki, Twoje wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja przymierzam się do przygotowania tych wytrawnych, słonawych babeczek... Twoje kuszą niesłychanie, w te mrozy do rozgrzewających zup pasują jak ulał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No świetne, alternatywa dla pizzy i wytrawnych babeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super alternatywa!
    uwielbiam babeczki, chociaż na słono
    nigdy jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń