czwartek, 12 stycznia 2012

Pizza "Niebieski Lazur"

Kolejna pyszna propozycja na spotkanie ze znajomymi. Uwielbiam wszystkie sery, chociaż szczególnym uwielbiam darzę te z różnokolorowymi pleśniami... maja bardzo intensywny smak, ale potrafią wzbogacić każde danie.. tak więc postawiłam tym razem na niebieska pleśń ;) Nawet K., który w normalnej postaci tego sera nie tknie a tą pizzę zajadał ze smakiem...
Pizza niebieski lazur
 ciasto:
  • 100 gram masła
  • 2 szklanki mąki (u mnie jedna pełnoziarnistej, jedna zwykłej pszennej)
  • sól
  • łyżeczka proszku do pieczenia
Z podanych składników zagniatamy ciasto.
Na ciasto kładę sos pomidorowy:zaparzone oregano i bazylię wymieszaną z czosnkiem i koncentratem pomidorowym (czasem dodaje łyżeczkę oliwy)
Dodatki: cebula, czerwona papryka, kiełbasa podwędzana, pomidor, lazur niebieski, mozzarella

8 komentarzy:

  1. Z serem pleśniowym pizzy jeszcze nie jadłam. Zapowiada się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twojego bloga, bo trafia w moje smaki! :) Taką pizzę to ja bym zjadła, jednak moja dzisiejsza sałatka mnie na nasyciła ;P PS. u mnie też pleśniowy ser ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez uwielbiam serową pizzę :) Zazwyczaj dodaję do niej szynkę szwarcwaldzką koktajlowe pomidory i podaję ze świeżą rukolą. Boskie :)

    http://polkazprzyprawami.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. razem - wspólne gotowanie?:) czy oddzielne gotowanie i wspólne przepisy? na to i na to się piszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesująca pizza, niebieskiego lazura jeszcze do pizzy nie dawałam, jednak wszystko przede mną. :)

    OdpowiedzUsuń