piątek, 6 stycznia 2012

Owsianka na bogato

...zjedzona na obiad.. a co tam! ;)
Owsianka z gorzką czekoladą
  • szklanka mleka
  • 4 łyżki płatków owsianych
  • 2 łyżeczki otrębów owsianych
  • kawałek jabłka
  • rodzynki
  • cynamon
  • gorzka czekolada (1 kostka)
Do mleka wsypujemy płatki i otręby, pokrojone w kostkę jabłko, rodzynki i cynamon. Gotujemy na małym ogniu aż zgestnieje. Posypujemy starta na tarce gorzką czekoladą.
Chociaż owsianka była bez cukru to tak obfita w inne rozmaitości była wspaniała.

8 komentarzy:

  1. Owsianka dobra na każdą porę dnia :D uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm... uwielbiam owsiankę, z takimi pysznymi dodatkami musi być jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi zawsze szybko gęstnieje, ale w miseczce. ;P
    Nie martw się, ja ostatnio jadłam na kolację. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przekonać się do owsianek :) Wiesz,że na sylwestra zrobiłam paluchy? Robiły furorę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bogata owsianka, z chęcią bym zjadła miseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie słodkie owsianki to ja uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń