poniedziałek, 9 stycznia 2012

Ciasto z ptasim melczkiem

Widziałam ostatnio pomysł na muffiny z ptasim mleczkiem tutaj. Pomyślałam, że to fajna opcja i wykorzystałam ten pomysł przy swoim cieście.
 Ciasto z ptasim melczkiem
użyłam przepisu na ciasto maślankowe z innego, mojego przepisu (oczywiście opuściłam z nim owoce)
ptasie mleczko waniliowe - pokrojone na mniejsze kawałki, powkładana niezdarnie w ciasto. Piekłam w 180 stopniach przez 40 minut.
Ciasto oczywiście od razu znikło z blaszki, za sprawą dziadków, łasuchów oczywiście ;)

6 komentarzy:

  1. A ja też się czaję na tamte muffiny, a Ty mnie jeszcze ciastem kusisz haha nieźle :) ale pewnie smakowite było.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubuję się w takich zabawach, słodycze w cieście, suuuper:-)Na celowniku mam ptasie mleko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne ciasto z pysznym ptasim mleczkiem, no po prostu lepiej być nie może :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zjadlabym sobie kawaleczek, a moze nawet i dwa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O takim pomyśle jeszcze nie słyszałam, bardzo mi się podoba, pewnie w najbliższym czasie wypróbuję :) .

    OdpowiedzUsuń