środa, 21 grudnia 2011

Owsianka z jabłkiem i cynamonem! czyli świąteczny nastrój..

W Shyfullowym domku albo raczej główce nastał świąteczny, magiczny nastrój.. Śniegu wprawdzie brak, ale jakoś mi to nie przeszkadza... zapach pomarańczy, jabłek, cynamonu i goździków budzi we mnie ogromną radość... Postanowiłam więc się troszkę wysilić i przygotować świąteczną, dietetyczną owsiankę..
Owsianka z jabłkiem i cynamonem
  • 200 ml mleka
  • 4 łyżeczki płatków owsianych
  • pół łyżeczki cynamonu
  • pół jabłka
  • odrobina cukru
  • rodzynki
W rondelku wymieszałam mleko, płatki, cynamon, starte na tarce jabłko. Doprowadziłam do wrzenia i gotowałam przez 3 minuty. Posypałam rodzynkami, cynamonem i przystroiłam kawałkiem jabłka.. pyyyyycha!

6 komentarzy:

  1. pycha, musze przyznać szczerze, ze nie znam jeszcze smaku owsianki z jabłkami i cynamonem... zawsze robiłam malinową. czas na zmiany, prezentyje sie apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O super, przypomniałaś mi że muszę moją owsiankę niedługo opublikować :) Podobna do Twojej będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taką owsiankę, ale nigdy nie trę jabłka. Z pokrojonym wychodzi jej duuużo - tak lubię ;) Idealne, zimowe śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie napadało, co prawda nie za dużo, ale przynajmniej biało (i ślisko;/). Jabłko i cynamon - zawsze i wszędzie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. owsianka zimową porą jest idealna ;) ostatnio takimi smakai zaczynam dzień - jutro też dodam cynamonu ;)

    OdpowiedzUsuń