czwartek, 17 listopada 2011

Żółta sałatka Tortellini


Kolejna z propozycji na coś imprezowego. Bardzo syta, ale i smaczna sałatka. Nie potrzebuje wiele czasu by ją przygotować. robiłam ją już wielokrotnie, ale za każdym razem dodaję lub zmieniam jakieś składniki..
Żółta sałatka tortellini
  • opakowanie makaronu tortellini (najlepiej z szynką)
  • udko wędzonego kurczaka
  • seler konserwowy w słoiczku
  • pół puszki kukurydzy
  • 2-3 ugotowane na twardo jajka
  • pół puszki ananasa
  • 20 dag żółtego sera (startego na tarce)
  • majonez 
  • jogurt naturalny
  • sól, pieprz
 Makaron gotujemy zgodnie z przepisem na opakowaniu. Pozostałe składniki kroimy w kostkę. Łączymy majonez i jogurt w proporcji 1:1. Doprawiamy wg uznania. Czasem dodaję do tego sosu trochę ostrej papryki. Dodajemy do reszty składników. Mieszamy, odstawiamy do lodówki na troszkę by sałatka się "przegryzła". Potem przegryzamy sami ;]

8 komentarzy:

  1. robilam taka ale bez kurczaka, selera i jajka a z serem tarkowanym:)pycha

    OdpowiedzUsuń
  2. kukurydze moglabym jesc tonami ;) podobna salatke znalam, jednak nie bylo tam pierozkow, tylko jajko. musze sprobowac Twojej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje się pyszna, na imprezkę wprost idealna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Myyy...pychota;) Pamiętam moje początki z tortellini.Chciałam dla znajomych przygotować sałatkę z tym składnikiem, tylko że zamiast tortellini kupiłam...uszka:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie - pycha! Uwielbiam takie sałatki, ale tortelini jeszcze nigdy nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepyszna! Idealna do pracy albo zamiast obiadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sałatki z selerem ze słoiczka :D

    OdpowiedzUsuń