sobota, 5 listopada 2011

Faszerowane pieczareczki

Przepis po raz drugi zaczerpnięty z: smak imprezy
Wyjątkowo przepis niezmodyfikowany, więc będę po prostu cytować. Idealna lekka i zdrowa przekąska przy spotkaniach ze znajomymi.Polecać :]
Pieczarki ze szpinakiem i ziemniakami
  •  1/2 kg pieczarek (samych 'łepków')

  • kilka ugotowanych ziemniaków
  • 100 gram szpinaku (u mnie mrożony)
  • 100 gram sera
  • 2 łyżki masła
  • 2 łyżki śmietany
  • 2 łyżki wody
  • ostra papryka
  • sól
Ugotowane ziemniaki rozgniotłam na papkę, dodałam podduszony szpinak. Ser starłam na tarce. Wszystkie składniki wymieszałam razem. Doprawiłam. Pieczarki obrałam, nafaszerowałam 'papką'. Zapiekałam w piekarniku rozgrzanym do 200 stopni przez 5-10 minut (najlepiej pod górną grzałką).
Zjadłam na ciepło zanim goście przybyli - były wspaniałe.. próbowałam później na zimno, też bardzo dobre, chociaż jako zwolenniczka ciągnącego się sera polecam jeść gorące prosto z pieca, prosto z blachy wręcz :)

4 komentarze:

  1. Bardzo apetycznie wyglądają :) Bardzo fajne na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm tylko trzeba teraz jakąś imprezę zorganizowac :) pięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności, widziałam je kiedyś na stronie Smak imprezy, postanowiłam, że kiedyś je zrobię...do tej pory się nie zebrałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniammm! :) jak ja lubię Twoje przepisy! szczególnie imprezowe! Muszę to zrobić!

    OdpowiedzUsuń