piątek, 25 listopada 2011

Domowy budyń czekoladowy

To banalny przepis, ale nigdy sama nie zrobiłam budyniu.. dlatego byłam z siebie taka dumna tym bardziej, że tak bardzo smakował..
K: mamy jakiś budyń
M: zobaczę
patrze i niestety brak.. postanowiłam podjąć wyzwanie, wyjęłam mleko, mąkę ziemniaczaną i kakao...

Szklankę mleka zagotowałam. 1/2 szklanki zimnego mleka wymieszałam z 2 łyżkami mąki i 3 łyżkami kakao. Posłodziłam mocno, bo K. uwielbia słodkości. Do gotującego się mleka wlałam zimną miksturę, chwilę gotowałam na małym ogniu...

M: Sama zrobiłam
K: z torebki?
M: nie, sama zrobiłam z mleka i mąki
K: taaaaa? naprawdę?
M: tak
(wielkie próbowanie)
K: zajebisty !

9 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nigdy nie próbowałam takiego domowego. Musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. banalnie proste, też będę musiała wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się kilkukrotnie przymierzałam do domowego budyniu,kisielu.Tyle samo roboty co z tymi z torebki a satysfakcja na pewno jak ze wszystkim co własnoręcznie wykonane,więc chyba i ja następnym razem też zrobię taki właśnie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, gratuluje! To już wyższy stopień wtajemniczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też robiłam domowy budyń, pyszny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jadłam nigdy takiego domowego, domyślam się że smak ma o niebo lepszy od kupnego

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za domowy budyń, sama robię zawsze z torebki.

    OdpowiedzUsuń