środa, 19 października 2011

Razowe spodki z kurkami i niestety poczatek diety :/

Skończyło się labowanie, skończyło się dogadzanie... czas się odchudzać. Nienawidzę tego, ale co zrobić, niedługo przestanę mieścić się w ciuchy :/ Plan na najbliższy miesiąc - 3 kg mniej. Niby takie nic, ale przy mojej silnej woli to może być bardzo trudne do osiągnięcia niestety. Założyłam dziennik odżywiania coby się bardziej kontrolować zobaczymy co z tego wyjdzie..
A to jeszcze przepis ze wspólnego biesiadowania ze znajomymi, och te pyszne czasy ;)
Ciasto:
  • 3 łyżki masła
  • szklanka mąki żytniej razowej
  • woda
  • sól
Z masła i mąki i odrobiny soli paluszkami zagniatamy taką niby bułkę tartą, dolewamy tyle wody by wyrobić ciasto. Wałkujemy, wycinamy spodki. Podpiekamy w piekarniku ok 10 minut

Nadzienie:
  • 30 dag kurek (miałam własnoręcznie zbierane, zamrożone)
  • mały serek topiony
  • natka pietruszki
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • mała cebulka
  • kilka plasterków sera żółtego
Pokrojoną cebulkę z kurkami chwilę podsmażamy na masełku, dodajemy jogurt i serek, mieszamy, żeby masa stała się gęsta. Dodajemy posiekaną natkę.Nakładamy na spodki, kładziemy na wierzch plasterki sera zółtego i zapiekamy do roztopienia sera.

7 komentarzy:

  1. Ja też sobie założyłam, że zrzucę 2-3 kilo...niby mało, ale przy mojej słabości do słodyczy to masakra...Trzymam zatem kciuki i dziel się proszę doświadczeniami!

    OdpowiedzUsuń
  2. rozkoszne jedzonko!
    to czekam na dietetyczne przepisiki :)przydałoby mi się schudnąć, ale jakoś tak nie idzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dietetyczne przepisy? O, czekam. Ja się nie odchudzam, ale takie lżejsze potrawy również dobrze mieć w zapasie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna razowa przekąska :) A dietetyczne gotowanie przynajmniej wyzwala kreatywność, dobre i to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te spodki i mają pyszne nadzienie :) Trzymam kciuki, za wytrwanie w postanowieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te spodki! myślę, że na dietę mogą być, w końcu razowe i za dużo masła nie mają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem jak trudno trzymać dietę kiedy się jest się łasuchem, uwielbia gotować,piec ciasta i je zajadać oczywiście...oj ciężko ciężko, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń