wtorek, 4 października 2011

Pasta jajeczna z szynką i bazyliową nutą

No tak.. coś, co lubimy oboje.. coś, czego nie może brakować przy wspólnym śniadaniu..
Pasta jajeczna z szynką i bazyliową nutą

  • 4 ugotowane jajka (rozmiar M)
  • 6 plasterków ulubionej szynki
  • garść lisków bazylii
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 3 łyżki majonezu
  • sól, pieprz

Jajka rozgniatamy widelcem lub miksujemy wg uznania. Szynkę i bazylie drobno kroimy. Wszystko łączymy. Dodajemy jogurt i majonez. Doprawiamy. Wstawiamy do lodówki.
Najlepiej smakuje po tzw. "przegryzieniu" po paru godzinach. Ja robię ją zawsze późnym wieczorem by rano na śniadanie była gotowa.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam jajeczną pastę i dawno nie robiłam. Z dodatkiem szynki i bazylii musi być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie idealnie, uwielbiam paste jajeczne i chyba czas zrobić domową a nie kupną;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja dawno nie jadłam pasty jajecznej! a z szynką to naprawdę chyba z 10 lat temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany wieki nie robiłam pasty! Muszę koniecznie w weekend taką wyczarować:)

    OdpowiedzUsuń