czwartek, 15 września 2011

Paluszki z zielonym pesto

Robiłam swego czasu takie paluszki, lecz z serem i ostra papryka.. dziś przepis z książki "Imprezowe bufety. 1001 przepisów ". Jest w niej mnóstwo wspaniałych przepisów idealnie nadających się do szybkiego przygotowania, gdy wpadają goście.
Paluszki z zielonym pesto
  • opakowanie ciasta francuskiego
  • zielone pesto (tym razem w wersji ekspresowej, nie zrobiłam sama a użyłam kupnego)
  • sezam
Ciasto posmarowałam pesto, posypałam sezamem i lekko przyklepałam ziarenka. Zwijałam w wstążeczki.Białe części wstążeczek też posmarowałam pesto. Zapiekałam w piekarniku nagrzanym do 220 stopni do zarumienienia..
Czy może być coś prostszego?? ;)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentują. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje wyglądają jeszcze lepiej niż te z książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zakochałam się w pesto. Pyszna przekąska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No bardzo fajne te paluchy i jeszcze z ciasta które uwielbiam,chyba takie sobie upiekę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie paluchy - prosto, szybko i niezwykle smacznie, bo pesto jest nadzwyczajne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne! Proste i szybkie, a prezentują się wspaniale. Już je widzę jak maczam je w pesto lub harissie :)

    OdpowiedzUsuń