wtorek, 20 września 2011

Jesienne Quiche

Dziś kolejna odsłona, kolejnego smakowitego placka..
Wykorzystałam do jego zrobienie sprawdzone ciasto z tego przepisu .
Dodatkowo:
  • 10 dag salami
  • mała cukinia
  • ok 20 dag kurek (miałam zebrane własnoręcznie z lasu - mniam)
  • 10 dag pieczarek
  • mozzarella
  • 6 małych jajek
  • 125 ml mleka 
  • natka pietruszki
  • sól, pieprz, kminek
 Na ciasto wyłożyłam pokrojone i podsmażone na patelni kurki i pieczarki. Plasterki cukinii i salami. Przygotowałam masę do zalania tarty: 5 jajek rozbiłam, połączyłam z mlekiem posiekaną natką i przyprawami. Na wierzchu ułożyłam pokrojony w plasterki ser mozzarella. Zapiekałam w temperaturze 200 stopni ok 20-30 minut, tak by masa się ścięła.

9 komentarzy:

  1. Chwytam w łapkę widelec i biegnę do Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda obłędnie, ciężko się mu oprzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam! Dzisiaj zostałam szczęśliwą właścicielką formy do tarty i zbieram inspiracje! Nie wpadłabym na salami, a to fajny, mocny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oczami wyobraźni odrywam kawałek a ser się ciągnie i ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń