piątek, 2 września 2011

Babskie przekąski part III : kanapeczki koktajlowe !!

Kolejna odsłona tego, co kobietki (choć nie tylko) jedzą przy piwku, by dodatkowo umilić sobie pogaduchy.. ;)
Kanapeczki I z pesto i cukinią:
  • chlebek razowy
  • zielone pesto
  • gotowana szynka
  • mała cukinia
  • camembert
  • kapary
Z chlebka wycięłam tzw. 'setką' okrągłe mini kanapeczki (można też takie gotowe kupić w sklepie lub pociąć kromkę po prostu na kwadraciki). Nałożyłam kolejno pesto, plasterek szynki, cukinii, camemberta, a na wierzchu położyłam kapara. Zapiekłam i gotowe!
  • Kanapeczki II a'la koreczki:
  • chlebek razowy (użyłam tego, co zostało po wycięciu kułaczek)
  • szynka gotowana
  • ser gouda
  • pomidor
  • majonez
sos pomidorowy:
  • cebula 
  • czosnek
  • bazylia, oregano
  • koncentrat pomidorowy
Sos pomidorowy: zioła zalałam 3 łyżkami wrzątku, chwilę odczekałam. dodałam pokrojony drobno czosnek i cebulę. Wymieszałam z 2 łyżkami koncentratu. Jedną cześć kanapeczki (małe kwadraciki) smarowałam sosem, drugą majonezem, na każdej kładłam plasterek szynki, sera i pomidora. Składałam razem i łączyłam wykałaczką. Zapiekłam w piekarniku..
Przepis dodaje do akcji: Akcja: kanapka..
Dziękuję za uwagę :)

3 komentarze: