piątek, 12 sierpnia 2011

Sałatka łososiowa extra

Tym razem sałatka, tym razem nie babska, bo dla K. , żeby później nie mówił, ze przestałam dla niego gotować. Prosił o nią od miesiąca, więc w końcu uległam.. Jest to moja wariacja na temat sałatki z łososiem, która prezentowałam wcześniej.
Tym samym jest to mój ostatni wpis w tym tygodniu, bo udaje się na bardzo krotki acz wyczekiwany urlop z K. Całe 4 dni akcji (och dobra nie będę narzekać). Modle się tylko by mazury nie zaskoczyły nas złą pogodą i by zaoferowały dobrą zabawę na te cztery dnia. Nigdy na nich nie byliśmy, wiec liczę, ze będzie to bardzo udany wyjazd (tfu, tfu :) ). Do zobaczenia. Oczywiście jeżeli odkryje jakieś kulinarne specjały to zrelacjonuje je po powrocie. Bye bye Drogie Panie ;)
* zdjęcia z telefonu niestety :(
Sałatka łososiowa extra
  • 100 g łososia sałatkowego
  • 10 dag sera żółtego
  • 3 jajka ugotowane na twardo
  • mała kapusta pekińska
  • mała czerwona cebula
  • czerwona papryka
Sos
  • 3 łyżki majonezu
  • łyżeczka musztardy
  • łyżka sosu czosnkowego (użyłam heinz'a)
* zdjęcia z telefonu niestety :(
Wszystkie składniki sałatki kroimy w kostkę. Mieszamy razem. Przygotowujemy sos z podanych składników. Doprawiamy go ewentualnie sola lub pieprzem jeśli jest potrzeba. dodajemy do sałatki i gotowe :]

6 komentarzy:

  1. Mniam, nie taka babska ta sałatka:) Chętnie bym się na nią załapała:) Miłego wypoczynku!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatka z łososiem? Pyszności! Udanej zabawy i dobrej pogody! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniammm :) ubóstwiam sałatki, a ostatnim czasem ich jakoś nie robię. wypoczywaj spokojnie :) a wieczorem zapraszam na słodki deser :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie robiłam sałatki z łososiem, od razu przyszła mi ochota,

    OdpowiedzUsuń