wtorek, 23 sierpnia 2011

Frittata party wg Nigelli

Postanowiła wypróbować przepis z książki Nigelli, przy okazji przygotowywania kolacji dla K. On oczywiście najchętniej non stop jadłby jajka w kokilkach z grzankami, ale tym razem postanowiłam go zaskoczyć. efekt był bardzo pozytywny a frittata zniknęła z talerza w mig :]
Frittata wg Nigelli
  • 4 jajka
  • łyżka masła
  • do I : pietrzuszka
  • do II: ser

Rozgrzałam masło na patelni. 2 jajka rozbełtałam i dodałam pokrojoną pietruszkę. Do kolejnych dwóch rozbełtanych dodałam pokrojony ser. Podsmażyłam na patelni. Na każdym położyłam plasterek szynki i złożyłam 'na cztery'. Smacznego
frittata z pietruszką

frittata z serem

8 komentarzy:

  1. Też idziałam te frittaty w jej ksiązce - prezentują się świetnie :)

    http://polkazprzyprawami.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonałe wyszły. Uwielbiam jajka w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm, chyba zrobię sobie dziś na późną kolacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, mniam, mniam! Kochana normalnie wpraszam się do Ciebie na śniadanie, obiad, deser i kolację:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie, wykorzystam pomysł na niedzielne śniadanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda idealnie :) jak dla mnie na weekendowe śniadanie jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń