niedziela, 19 czerwca 2011

Bruschetta z pomidorami

A oto kolejna z propozycji na imprezowe przystaweczki. W letnie upały świetnie orzeźwiająca. Długo szukałam idealnego przepisu na bruschettę, ale w końcu zrobiłam coś z pomieszania wszystkiego co wiedziałam o tego typu potrawie ( o ile tak można ją nazwać). Prosta jak konstrukcja czołgu T-55. :D
 Bruschetta z pomidorami
  • bagietka
  • olej (użyłam tego z pomidorków suszonych, ponieważ był bardzo aromatyczny)
  • 2 spore pomidory
  • cebula
  • sól, pieprz
Bagietkę pokroiłam na dość grube kromki, posmarowałam obficie olejem. Zapiekłam w piekarniku tak, żeby były chrupkie. Pomidory i cebulkę pokroiłam w drobną kostkę. Doprawiłam. Odczekałam chwilę i odlałam część soku, który puściły pomidorki. Nałożyłam na kromki pieczywka i zjadłam O! :)

7 komentarzy:

  1. rzeczywiście pysznie coś takiego na imprezę przygotowac :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna klasyka, zawsze się sprawdza :) Zapraszam też do nas na nowy cykl - Śniadanie do łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe jedzenie, a mało pracy przy nim

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pomidorki :)
    Za mną wczoraj chodziła przeraźliwa ochota na coś mega pomidorowego, jeszcze chyba nigdy tak nie miałam :) i zrobiłam sobie pizze, praktycznie z samych pomidorów. Jejku, jaka ja potem szczęśliwa byłam! :)))

    OdpowiedzUsuń