czwartek, 5 maja 2011

Truskawy

No i stało się.. wszyscy tak nakręcili mnie na truskawki, że musiałam się na nie skusić. Miałam tez ogromną ochotę na rabarbar, ale nigdzie nie znalazłam odpowiednio dorodnego. Przyznaję, że "owsianka z truskawkami" dodaje dużo energii, zwłaszcza kiedy na dworze jest taki mróz.
 Truskawki pokroiłam na kawałeczki, pomieszałam z 3 łyżkami otrębów owsianych. Wszystko zalałam ulubionym jogurtem. Jeżeli mam fatalny nastrój to na wierzch ścieram odrobinę gorzkiej czekolady. Otręby można tez wcześniej namoczyć w ciepłym mleku, żeby bardziej napęczniały. Polecam na prawdę pyszne, szybkie śniadanko :]
Obiecałam sobie dziś wieczór dla siebie.. malowanie paznokci, maseczki, babskie romansidło, obżeranie się łososiem z lodami (to moją ulubiona mieszanka, ale zaznaczam, że nie jestem w żadnej ciąży), truskawkami i hektolitry kawy z czekoladą albo czekolady z kawą raczej :)

1 komentarz:

  1. Super pomysł na lekkie śniadanie, a ta wersja z truskawkami bardzo kusząca:)

    OdpowiedzUsuń