sobota, 14 maja 2011

Serowe paluszki

Przerwa w blogerze spowodowała, że nie mogłam umieścić tego wpisu wcześniej.. Tak więc jak obiecałam oto jeden z przepisów z babskiego wieczoru, dla mnie genialny i naprawdę porównywalny z niezastąpionymi dotąd chipsami. Do chrupania przed telewizorem, do piwa, do wszystkiego właściwie.. :)

Serowe paluszki
  • 2 płaty gotowego ciasta francuskiego
  • 200 g sera żółtego
  • papryka słodka
  • papryka ostra
  • jajko


Ciasto francuskie rozmrażamy. Jeden płat smarujemy rozbełtanym jajkiem, posypujemy startym na tarce serem i papryką. Dociskamy dodatki do ciasta, przykrywamy drugiem płatem. znów smarujemy jajkiem, posypujemy serem i papryką, dociskamy. Wycinamy paski o szerokości 1,5 cm-2 cm. Zawijamy jak sprężynkę. Pieczemy w piekarniku w 200 stopniach ok. 15 minut.

1 komentarz:

  1. mnie blogger usunął jednego posta :( Powiem krótko - jestem zachwycona tymi paluszkami! :)

    OdpowiedzUsuń