wtorek, 31 maja 2011

Leczo z młodymi ziemniaczkami

Dziś były zakupy, właściwie to więcej łażenia po mieście, bo jak znalazłam coś co mi się podobało to niestety rozmiar okazał się nie ten, no ale cóż.. skończyło się na kupnie dwóch szklanek do piwa i tyle.. Nie wiem co się ze mną dzieje kiedyś wydawałam "miliony" na ciuchy, "miliardy" na buty i "tryliardy" na torebki.. a teraz nic mi si ę nie podoba.. ale oczywiście upatrzyłam sobie kolejną książkę kucharską, nie kupiłam (na razie!!!), bo K. by mnie zabił.. okazało się, jednak, że za długo byłam poza domem a obiecałam ugotować coś na obiad dla jego taty jak wróci z pracy no i dla niego.. Tak więc potrzebowałam czegoś, co zrobi się samo.. więc leczo -  idealne, lekkie i szybkie :)
Leczo z młodymi ziemniakami
  • 2 czerwone papryki
  • 2 żółte papryki
  • 2 cukinie
  • 4 młode ziemniaki
  • 'laska' dobrej kiełbasy
  • 2 cebule
  • pomidory w puszce
  • koncentrat pomidorowy (mały)
  • sól, pieprz, czerwona ostra papryka
Filozofii nie ma żadnej. Wszystko kroimy wedle uznania. Podsmażamy kiełbasę i cebulę. dodajemy resztę warzyw oprócz cukinii. Dusimy ok. 20-30 min. Dodajemy cukinię, pomidory z puszki, koncentrat , doprawiamy. Dusimy do miękkości cukinii. Tyle. Obiad zrobił się sam a ja mogłam się raczyć piwkiem (nie, żeby tak się bawiły kobiety kiedy ich mężczyźni są w domu - po prostu trzeba było się schłodzić :P)

4 komentarze:

  1. mnie się zawsze coś podoba jak nie mam zamiaru nic kupować, a jak zależy mi na konkretnej rzeczy nic nigdy nie pasuje ;) pyszna propozycja na szybki obiad! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och,leczo...uwielbiam:) nie dodaję kiełbaski ale suszone wędzone śliwki..jest pysznie:0
    Fajnie...
    p.s. Zapraszam na "zachciankowy" zapiekany ser z salsą:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Za bardzo nie przepadam za potrawami z papryką, ale moja rodzinka byłaby tym daniem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię leczo i jadłabym go na okrągło.

    OdpowiedzUsuń