poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Sałatka z łososiem

Dziś miałam ochotę przygotować coś lekkiego, ale tym samym  coś czego, do tej pory nie jadłam.. Padło na sałatkę z łososia, której udało mi się zasmakować po raz pierwszy na tegorocznej zabawie sylwestrowej.. zrobiłam dziś, wprawdzie z własnymi poprawkami wedle gustu mojego K. Naprawdę polecam, lekka i pyszna.. Przy tym należny zaznaczyć, że nie wychodzi jej zbyt dużo, a łosoś nie należy do ryb tanich, więc średnio nadaje się ona na przyjęcia w gronie wielu znajomych (przynajmniej dla posiadających taki budżet jak mój).
Sałatka z łososia*


  • 100 g łososia sałatkowego
  • mała czerwona cebulka
  • 2 liście sałaty
  • ok. 10 dag sera żółtego (startego na tarce)
  • pół ogórka
  • garść kukurydzy
 sos:
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 łyżka majonezu
  • pieprz sól do smaku

Wszystkie składniki kroimy w dość małą kostkę. Składniki sosu mieszamy, wlewamy do sałatki i wszystko mieszamy razem. Gotowe
* zdjęcia przedstawia sałatkę przed dodaniem sosu, ponieważ sos robił K. i jak tylko wymieszał wszystko, od razu zjadł :) Niestety zdjęcia już zrobić nie zdążyłam ;P (może następnym razem będę miała więcej szczęścia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz