czwartek, 14 kwietnia 2011

Nigella Ekspresowo próba #1

Jest nareszcie.. z samego rana, niezwykle miły Pan kurier przyniósł mi tą wspaniałą książeczkę, na którą czekałam już od paru dni. Jest świetna, pięknie zdjęcia, fajne pomysły na coś z niczego, coś wykwintnego i coś czym zdecydowanie można zaskoczyć znajomych.. może nawet zaskoczę czymś z jej repertuaru teściową sesese :)

Dziś przyjeżdża K, więc postanowiłam przygotować coś fajnego na wspólną kolację. Myślę, że wybrałam adekwatnie do jego upodobań i już się ciesze na tą quesadille - oby tylko psiaki nie chciały się wprosić na ucztę ;)
Wspaniałe jedzenie, cudowne towarzystwo - tego mi trzeba przy zbliżającym się końcu tygodnia. Tutaj przepis Nigelli, a jutro oczywiście streszczenie z moich kulinarnych poczynań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz