sobota, 30 kwietnia 2011

majówka i chwalipięta

W tym roku, aż tak bardzo nie czekałam na majówkę, bo można powiedzieć, że mam ją od jakiś 2 miesięcy :/ Mgr zawieszone, mam nadzieje, że dostanę swoje kwestionariusze po majówce i będe mogła w końcu skończyc to gó... Oczywiście u mnie jak zwykle, najpierw pisanie przełożyłam na tzw. "po świętach" a teraz "po weekendzie majowym", a obrona już tuż tuż, ale cóż.. nie będę sie dołować.. Mam nadzieję, że rzeczywiście póżniej uda mi sie ostro zabrać do roboty i jakoś sie wyrobię - jak to zwykle bywało :)
Kulinarne pichcenie również zawieszone (nad czym ubolewam bardzo!), ponieważ niestety, albo stety jestem u K., a jak wiadomo w domu teściowej się nie gotuje, o nie nie.. Próbowałam, ale okazało się być to zbyt stresującym, więc poczekam na pichcenie bez stresu, żeby było przyjemnie. A do tego czasu, serki, jogurty, znowu serki i znowu jogurty, bo zwolenniczką boczku i tego typu rzeczy nie jestem a tutaj lodówka tego pełna :).. ale nieważne :]
K. pracuje, więc na wyjazdy też nie liczę, ale może jeśli pogoda pozwoli (choć zdaniem pań i panów z pogody nie pozwoli) uda się odwiedzić działkę i moje dwa szoguny, które już tam dawno urzędują razem z dziadkami. Nie byłabym sobą gdybym się nimi nie pochwaliła :)
Hudson - radość i duma

Mikuś - słodziak i łasuch
Co najdziwniejsze oba psy a pogryzły się tylko raz, kiedy chodziło o kobietę, no ale za dżentelmenów to ja ich miałam zawsze :] To byłoby na tyle na dziś, bo przecież nie mogę przesadzić i tak pewnie nikt tego nie przeczyta :P

PS. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy mnie odwiedzili, miło wiedzieć, że nie pisze się do ściany, bo jeszcze skłonnam pomyśleć, że zwariowałam, piszą do siebie:)

PS2. Mam prośbę: chciałabym dodać na blogu kategorie, typu: ciasta, obiady itd., ale za nic nie wiem jak to zrobić, więc jeżeli ktoś bardziej doświadczony udzieliłby mi rady byłabym strasznie wdzięczna

Dziękuję za uwagę wracam do innych, relaksujących zajęć a Wszystkim życzę udanego weekendu :]

3 komentarze:

  1. Pięęękne psiaki:)
    Słodziaki...
    Ja też się dołączam do pytania...nijak nie umiem:)
    Poratujcie mniej zdolnych;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Shyfullka i Trzcinowisko: gdy dodajecie nowego posta, na samym dole pojawia się ramka 'dodaj etykiety' czy 'etykiety':) I tam wspisujecie co to ma być np. obiady, desery, wege itp.
    Później, gdy wchodzicie w 'projekt' Waszego bloga, kliknąć w 'dodaj gadżet', wybrać 'podstawowe' i znaleźć w liście 'etykiety'.

    Będzie prośba o wyświetlenie etykiet które chcecie mieć na blogu - zobaczycie to łatwe:)

    Ja też jestem zielona jeśli chodzi o kompy, więc na pewno sobie poradzicie ;)

    pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękujemy i mam nadzieję, że pomimo mojego "laictwa" blogowego uda mi się je zrobić :]

    OdpowiedzUsuń